Koliko su građani zadovoljni javnim servisima u opštini Vrbas?

29

VRBAS - Aktivisti Ekološkog pokreta Vrbasa iskoristili su u ponedeljak lep prolećni dan i sproveli anketu kako bi videli koliko su građani zadovoljni javnim servisima u opštini Vrbas.

Zgrada Opštine Vrbas / Foto: Jelena Beljkaš / januar 2018. godine

Anketa je sprovedena na Trgu Nikole Pašića u Vrbasu i 80 prolaznika je ispitano o njihovim ličnim utiscima i iskustvima sa državnim činovnicima.

Ekološki pokret Vrbasa navodi da mali procenat građana prati izveštaje o radu državnih organa, kako zbog njihove obimnosti, tako i zbog nerazumljivosti. Aktivisti su prilikom anketiranja podsetili građane da su oni vlasnici novca kojim se finansiraju javne usluge i da je svako pitanje o kvalitetu javnih servisa legitimno.

Anketari su došli do saznanja da su građani u velikoj meri nezadovoljni zbog prebukiranosti azila za pse i velikog prisustva lutalica na ulicama, a oko 50 odsto ispitanika ne pronalazi opravdanost postojanja gradskih mesnih zajednica. U izveštaju se navodi da su građani uglavnom zadovoljni kako JKP “Komunalac” održava glavne ulice u Vrbasu, ali to ne misle i za ulice na periferiji.

Čak 30 odsto ispitanika muči dug period čekanja na zakazani pregled kod lekara specijaliste u Opštoj bolnici Vrbas, a isto toliko je kao problem navelo neodazivanje opštinske inspekcije i izostanak povratne informacije o inspekcijskom nadzoru.

Oko 20 odsto ispitanih građana veruje da su obračuni za grejanje nepravedni, a isto toliko njih smatra da u poslovnici EPS-a nema dovoljno aktivnih šaltera kada je isplata penzija.

Ceo izveštaj Ekološkog pokreta Vrbasa pročitajte – OVDE.

Naše Mesto