
Kako se navodi u saopštenju, baza podataka koja je preuzeta iz Poreske uprave puna je grešaka, pa se tako i na dostavljenim rešenjima nalaze greške, zbog čega nezadovoljni korisnici mogu da ulože žalbu u skladu sa uputstvom koje im je poslato uz rešenje.
Građani nedoumice sa rešenjima mogu da reše i lično u poslovnoj zgradi JVP „Vode Vojvodine“ u vremenu od 10:00 do 14:00 časova u kancelariji za rad sa strankama koja je zbog toga i otvorena.
JVP „Vode Vojvodine“ moli građane za razumevanje jer je poslat veliki broj rešenja, zbog čega nije uvek lako dobiti Korisnički servis 0800/21-21-21.
Rešenja koja poštari nisu mogli da dostave prilikom dva dolaska na adresu primaoca, mogu da se preuzmu u lokalnim poštama od 3. do 31. maja. Sa sobom je potrebno poneti obaveštenje koje je poštar ostavio na adresi primaoca.
Naše Mesto