Kako kažu iz „Standarda“, dan uoči početka grejne sezone, prilikom izvođenja toplih probi, primećeno je da toplovodni sistem propušta vodu na potezu Maršala Tita 91 ili 93 i da su zbog toga stanovi i poslovni prostori na ovoj adresi ostali bez grejanja.
Pošto su radnici JKP „Standard“ suzili lokaciju kvara na dva poslovna lokala, njihovim velikim zalaganjem, stručnošću i timskim radom izvedeni su radovi na odvajanju poslovnih prostora od stambenih, tako da su stanari dobili grejanje u najkraćem mogućem roku.
Definitivna lokacija kvara potvrđena je dijagnostičkim metodama novosadske firme „Ceka 021“ na unutrašnjim instalacijama menjačnice „Perper“ koja nije korisnik sistema daljinskog grejanja. Radnici JKP „Standard“ su prilikom otkopavanja potvrdili da voda curi iz instalacija menjačnice i pristupili otklanjanju pukle cevi i ugrađivanju nove.
„Zahvaljujemo se vlasnicima i korisnicima poslovnih prostora koji su nam omogućili da u njihovim prostorijama izvedemo sve potrebne mere na otklanjanju kvara i još jednom se izvinjavamo našim korisnicima zbog kratkotrajnog nedostatka isporuke toplotne energije“, saopštili su iz „Standarda“.