
Tema konferencija bila je ”Naše mesto na tržištu“. Tokom dva dana trajanja konferencije, na istoj je prisustvovalo preko 160 učesnika, od toga 136 poslovođa maloprodajnih objekata, ostatak su bili predavači i posetioci konferencije iz različitih sektora kompanije.
Predavači na konferenciji bili su: Rukovodilac operacija distributivnog centra Đurđevo Marija Hromiš, rukovodilac operacija distributivnog centra Žitište Marjan Grgić, regionalni rukovodioci operacija, rukovodilac marketing sektora Sloboda Milivojev, saradnik u marketingu Andrijana Marković, Category manager za voće i povrće Dušan Đurić, dok je završna reč usledila od strane generalnog direktora Darka Bjeloglava.
U okviru I bloka konferencije, rukovodioci operacija distributivnih centara i regionalni rukovodioci operacija, analizirali su poslovanje PerSu marketa na svojim terenima u III kvartalu 2018. u odnosu na II kvartal 2018. godine. Tom prilikom prezentovani su efekti poslovanja maloprodajnih objekata, identifikovane kritične tačke u poslovanju, dati predlozi unapređenja, ali i istaknuti najefikasniji maloprodajni objekti, koji su za postignute rezultate nagrađeni stimulativnim bonusom. II blok konferencije bio je namenjen edukaciji poslovođa “Trendovima u maloprodaji“ i njihovom uticaju na ponašanje potrošača, ali i predstavljanju strategije tržišnog nastupa kompanije za 2019. godinu. U okviru III bloka konferencije marketing služba predstavila je nove PerSu loyalty kartice, ali i imidž kampanju koja je uveliko u toku. Pored marketing novosti, u ovom bloku podsetili smo se standarda za voće i povrće koji su bili tema na prethodnoj konferenciji, kako bismo definisali gde smo sada u odnosu na prethodni kvartal.
Na kraju je usledila završna reč generalnog direktora Darka Bjeloglava. Tom prilikom definisana je trenutna tržišna situacija u maloprodajnom sektoru u Srbiji, predstavljen plan strateškog pozicioniranja brenda PerSu u odnosu na konkurenciju, ali i konstatovano šta je to potrebno za dalji korporativni razvoj i unapređenje.
„III kvartalna konferencija organizovana je sa ciljem edukacije zaposlenih o najnovijim trendovima u maloprodaji, informisanja o novostima i strateškim planovima kompanije, ali i međusobno interkompanijsko upoznavanje i povezivanje zaposlenih. Poznajemo se i pomažemo jedni drugima, jer smo naučili da dobro ide u krug“, poručuju iz PerSu marketa.