JVP Vode Vojvodine: Pristigle žalbe i prigovori će biti razmotreni i rešeni po zakonu

172

VOJVODINA - Kao što je javnost već upoznata, rešenja za naknadu za odvodnjavanje od prošle godine umesto Poreske uprave šalje Javno vodoprivredno preduzeće "Vode Vojvodine".

Nova forma rešenja, odnosno prikaz novčanih obaveza na ime naknade za odvodnjavanje, kao i obaveštenje o stanju duga iz prethodnog perioda, izazvalo je mnogo nedoumica kod obveznika.

Najčešće postavljana pitanja odnose se na nedefinisan vremenski period u kojem je nastalo prethodno dugovanje, neažurne podatke preuzete iz Katastra, kao i problem oko same dostave i uručenja rešenja.

“Ovim putem obaveštavamo javnost da se dug iz prethodnog perioda odnosi na period od 2013. do kraja 2016. godine, kada je obračun naknade radila Poreska uprava. Kamata koja je iskazana, obračunava se po zakonom propisanoj kamatnoj stopi. Preuzimanje baze podataka o vlasništvu iz RGZ-a je osnov po kojem su obveznici zaduženi. U tačnost tih podataka nismo imali razloga da sumnjamo, a na netačnost nam je ukazano tek kada su obveznici počeli da ulažu žalbe. Naime, katastarske službe nisu ažurne u evidentiranju promena u vlasništvu, ili te promene nisu dostavljene JVP Vode Vojvodine”, kažu u ovom vodoprivrednom preduzeću.

Oni dodaju da je lično preuzimanje rešenja striktno predviđeno zakonom, a rešenja uručuju poštari, na šta, kako kažu, takođe ne mogu da utiču.

“Kako je Javno vodoprivredno preduzeće “Vode Vojvodine” okrenuto građanima i svesno problema koje rešavamo kako u hodu, tako i planski, svi raspoloživi resursi stavljeni su u funkciju rešavanja problema. Svaku primedbu smatramo dobronamernom i otvoreni smo za svaku sugestiju upućenu kako od strane građana, tako i od strane institucija. Napominjemo da će sve pristigle žalbe i prigovori biti razmotreni i rešeni po zakonu, a građane ovim putem još jednom molimo za strpljenje i razumevanje”, ističu u Javnom vodoprivrednom preduzeću “Vode Vojvodine”.