Održana IV kvartalna konferencija za poslovođe PerSu marketa

296

Trgovinski lanac PerSu marketi održao je IV kvartalnu konferenciju za svoje zaposlene, kroz koju su tokom dva dana trajanja, zaposleni imali prilike da se upoznaju sa novim formatima maloprodajnih objekata i tipovima asortimana, prodajnim alatima i mehanizmima za ostvarenje ciljeva, ali i ulogom akcija u ukupnom prometu.

Pored detaljne analize poslovanja i situacije na tržištu, zaposlenima je pružena mogućnost da neposredno razmenjuju ideje i stavove sa rukovodstvom kompanije, kako bi se zajedničkim snagama kreirala najadekvatnija strategija za izazove u 2019. godini.

“Veoma nam je važna edukacija naših zaposlenih, jer su upravo oni glavni pokretač našeg razvoja. Na svakoj konferenciji imamo jedinstvenu priliku da se bolje upoznamo, da čujemo svačije mišljenje i da naučimo nešto novo”, poručuju iz PerSu marketa.

2018. godina u PerSu marketima protekla je u znaku unapređivanja maloprodajne mreže, oplemenjivanju prostora i usavršavanju nastupa na tržištu, a sve u cilju poboljšanja kvaliteta usluge i iskustva kupovine.