NM: Kako ste zadovoljni sprovedenim aktivnostima mesne zajednice iz prethodne godine?
Juhas: Ipak je dosta toga urađeno, ako se uzmu u obzir sve okolnosti. Kao sekreter sam stupio na dužnost početkom juna i bio je potreban jedan period uhodavanja u ovaj posao. Naravno da se moglo više uraditi u korist svih građana, a za tako nešto potrebno je više sloge i solidarnosti među stanovnicima.
NM: Kakve aktivnosti planirate u tekućoj godini?
Juhas: Nadamo se da ćemo u saradnji sa Opštinom uspeti da ostvarimo par infrastrukturnih projekata u Liparu, odavno nije bilo nekih većih radova što se tiče uređenja centra sela i drugih prioriteta. Spisak želja je uvek veći od mogućnosti, ali nadamo se da će se nešto i ostvariti.
NM: Šta se nalazi na listi prioriteta mesne zajednice?
Juhas: Uređenje centra sela, oštećeni asfaltni putevi po ulicama, zamena dotrajalih cevi od vodovoda, a ima još različitih ideja koje treba da se usklade pod uslovom da se obezbede sredstva za realizaciju.
NM: Kakvu saradnju imate sa drugim institucijama?
Juhas: Korektna saradnja sa Opštinom koja je sad malo narušena zbog ovih dešavanja sa vodovodom, ali to je priča za drugu priliku. Saradnju sa drugim institucijama u selu ocenjujem kao nedovoljnu, kao sekretar u Mesnoj zajednici Lipar otvoren sam za saradnju prema svima ako je u interesu sela.
NM: Na koji način ostvarujete komunikaciju sa građanima?
Juhas: Mi smo malo mesto i komunikacija je često lična, kada se građani obraćaju sa svojim predlozima i prigovorima, osim toga javljaju mi se telefonski najčešće.
NM: Šta biste izdvojiili kao najveći problem u mesnoj zajednici?
Juhas: Ako mislite na mesto Lipar, najviše mi smeta što se gubi osećaj solidarnosti i zajedništva među ljudima, to je ključno po meni za ovakvu sredinu koja polako dolazi na ivicu opstanka. Mesna zajednica kao ustanova nema sredstava da kao nekad, sve ljude drži na okupu.
Sve članke iz rubrike „Mesna zajednice u službi građana“ možete pronaći – OVDE.