Ljiljana Perović: Mesna zajednica mora biti u službi građana i mora biti javni servis

521

VRBAS - Naš sagovornik u okviru projekta "Mesna zajednica u službi građana" bila je sekretar Prve mesne zajednice u Vrbasu Ljiljana Perović sa kojom smo razgovarali o sprovedenim i planiranim aktivnostima, prioritetima, problemima i slično.

Foto: Prva mesna zajednica Vrbas

NM: Kako ste zadovoljni sprovedenim aktivnostima mesne zajednice iz prethodne godine?

Ljiljana Perović: S obzirom na činjenicu da smo prošle godine formirali novi savet nakon održanih izbora za mesne zajednice gde su građani dali poverenje novim članovima saveta, zadovoljna sam postignutim rezultatima tokom 2018. godine. Novi Savet MZ je maksimalno posvetio pažnju svojim komšijama i sugrađanima i na predloge građana postepeno smo izvršavali zadatke koje su građani postavljali pred nas. Prioritet su nam svakako naši sugrađani i u skladu sa njihovim molbama a opet u skladu sa mogućnostima i ingerencijama koje Mesna zajednica ima, suočili smo se sa problemima koji postoje već duži vremenski period. Počelo se sa elementarnim problemima kao što je rasveta, gde smo u celoj mesnoj zajednici menjali sijalice, oštećene bandere u saradnji sa EPS-om i JLS, postavili smo rasvetu u ulicama gde ona nikada nije postojala, uredili jedan novi parkić gde smo od zapuštenog područja kod Vodica napravili novi prostor za odmor i rekreaciju, kako za najstarije sugrađane tako i za one najmlađe, pomogli smo opremanje Dnevnog boravka za decu sa smetnjama u razvoju i invaliditetom, obezbdeili smo klima uređaj za šahovski klub i ambulantu u Starom Vrbasu, podržali sve manifestacije koje su se održale na prostoru celog Starog Vrbasa… Jedan od problema je bio i saobraćaj za teretna vozila u Njegoševoj ulici gde se narušavao put koji je otežavao saobraćaj ne samo za putnička vozila već i za bicikliste. U saradnji sa lokalnom samoupravom i Savetom za saobraćaj, taj put smo zatvorili za kamione.

Uspeli smo da na naš zahtev dobijemo sredstva za uređenje obale kanala na prostoru celog grada i za uklanjanje trske. Za ovaj posao JVP “Vode Vojvodine” je izdvojilo 1,5 miliona dinara, a radove je izvelo Vodoprivredno preduzece “Bačka” iz Vrbasa.

 

NM: Kakve aktivnosti planirate u tekućoj godini?

Ljiljana Perović: Tokom ove godine kao prioritet smo postavili obnovu dečijih igrališta, rasvetu i izgradnju česme na dve lokacije. Jedna česma bi trebalo da bude postavljena u bloku zgrada kod pijace sredom a druga u “krugu”. Svakako da ćemo nastaviti sa svim dosadašnjim aktivnostima kao i tokom protekle godine, a isto tako vršiti i popravku dotrajalog mobilijara i klupi u saradnji sa lokalnom samoupravom.

 

NM: Šta se nalazi na listi prioriteta mesne zajednice?

Ljiljana Perović: Najveći prioritet su nam trotoari, rasveta i česme. Što se tiče rasvete, dobrim delom smo završili sa gorućim problemima . U toku je projektovanje za česme i nadam se da ćemo i taj problem rešiti. Lokacije u kojima bi one trebalo da se izgrade, su takve da tu gravitira veliki broj ljudi i dece.

 

NM: Kakvu saradnju imate sa drugim institucijama?

Ljiljana Perović: Otkako je Mesna zajednica počela da radi sa novim Savetom, saradnja MZ sa ostalim institucijama je podignuta na viši nivo. Najbolji partner i podrška nam je svakako lokalna samouprava – Opština Vrbas. Odličnu saradnju imamo sa školama kako sa osnovnom školom tako i srednjom, Crvenim krstom Vrbas, JKP Komunalac Vrbas, EPS, Turistička organizacija isprati sve manifestacije koje podržavamo. Tu su i udruženja i aktiv žena Prve mesne zajednice.

 

NM: Na koji način ostvarujete komunikaciju sa građanima?

Ljiljana Perović: Na oglasnim tablama objavljujemo sve javne pozive koji se tiču naših sugrađana a koje raspisuje lokalna samouprava. Dostupnost informacija se mora omogućiti. Pored toga što su vrata mesne zajednice otvorena svaki dan za svoje sugrađane, kako bismo dostupnost podigli na još viši nivo, građani se mogu obratiti i članovima saveta svakog prvog ponedeljka u mesecu od 16:00 do 18:00 časova u prostorijama mesne zajednice. Direktna komunikacija sa članovima saveta je najbolji način da građani svoje probleme i zahteve iznesu pred savet i zajednički pokušaju da ih reše. Mesna zajednica mora biti u službi građana i mora biti javni servis.

 

NM: Šta biste izdvojili kao najveći problem u mesnoj zajednici?

Ljiljana Perović: Prva mesna zajednica nema neke specifične probleme koji su nerešivi, s obzirom na to da se nalazi u gradu. Ali ono što je problem kao i u većini svih mesnih zajednica jeste rekonstrukcija trotoara što ćemo u saradnji sa lokalnom samoupravom rešavati u narednom periodu. Trudićemo se da u ovom mandatu ostavimo lepši i uređeniji komšiluk.

Sve članke iz rubrike “Mesna zajednice u službi građana” možete pronaći – OVDE. 

21.10.
0637553XXX
OGL Astrologija,Tarot.Pomogla sam mnogima pa cu i vama:ljubav,brak,posao,napredak.Nazovite negubite vreme.0637553034 Viber
OGL Prodajem auto Ford Focus, 2006.godiste, dizel, crvene boje. Za ostale informacije pozovite na telefon 060 0785750.
20.10.
0613050XXX
OGL Trazim namesten stan u Odzacima do 100?e sa troskovima 0613050733
18.10.
063649XXX
OGL Prodajem dobro očuvanu kuću u Crvenki.Širi centar, kompletno namestena.100 kvm+pomoćne prostorije .063649567
16.10.
0603817XXX
OGL Prodajem auto XSARA CITROEN, limuzina, 2002. godište sve informacije na tel. 0603817535
Postavite vaš mali oglas ODMAH - Klikni ovde