Ovo su namirnice koje jačaju imunitet

736

Kad nastupi sezona gripe mnogi posežu za dodacima prehrani kako bi se odbranili od neželjene bolesti. Takvi proizvodi mogu biti učinkoviti, ali najbolji lek krije se u kuhinji. Određene namirnice mogu pomoći u održavanju vašeg imunološkog sistema jakim, a za portal Delish pobrojala ih je dr. Stefani Sassos.

Izvor: pixabay.com

1. Citrusi

Citrusi obiluju vitaminom C pa je preporučljivo naoružati se grejpom, narandžama i limunom.

2. Šampinjoni

Ne samo da sadrže vitamin B, riboflavin i niacin nego i selen.

“Selen je esencijalna hranjiva materija koju naša tela ne mogu stvoriti pa ga moramo dobiti kroz prehranu. Istraživanja pokazuju da osobe s niskim nivoom selena imaju smanjenju sposobnost reagovanja na virusne infekcije”, objašnjava dr. Sassos.

3. Fermentirana hrana

Krastavci, masline i jogurt pomažu održati razinu zdravih bakterija u vašim crijevima i povećati proizvodnju antitijela.

4. Crvena paprika

Crvena paprika sadrži dva puta više vitamina C nego citrusi, a i izvrstan je izvor beta karotena.

5. Brokoli

Brokoli je pun vitamina A, C i E, minerala te tone antioksidansa.

6. Lubenica

I lubenica je puna vitamina C.

7. Beli luk

Iako nećete imati ugodan zadah, isplati se konzumirati beli luk. Sadrži puno komponenti koje jačaju imunitet.

8. Slatki krompir

Slatki krompir pun je beta karotena koji telo pretvara u vitamin A i pomaže u ojačavanju imunološkog sistema.

9. Spanać

Spanać je pun vitamina C, beta karotena i antioksidansa.

10. Leblebije

Leblebije imaju puno proteina, vlakana i cinka.