
Kako prenosi agrofin.rs, zadatak radne grupe je razvoj i uspostavljanje elektronskog sistema eAgrar, odnosno uspostavljanje objedinjene platforme digitalizovanog rada u poljoprivredi, a sve u sklopu programa ekonomskih reformi za period od 2021. – 2023. godine, koji je usvojila Vlada Srbije u februaru.
Uspostavljanje eAgrar-a omogućiće poljoprivrednicima online registraciju svojih gazdinstava kao i pristup i upravljenje podacima vezanih za svoje gazdinstvo. Preko portala će takođe biti omogućeno online podnošenje zahteva za upis, izmene i brisanje podataka iz Registra poljoprivrednih gazdinstava kao i zahteva za podsticaje. Na ovaj način uštediće se vreme obrade zahteva i brža isplata subvencija.
Na sastanku je istaknuta važnost automatizacije procesa podnošenja i obrade zahteva, time što će se povlačiti podaci iz državnih javnih evidencija. Na ovaj način skratiće se komplikovana i duga procedura “pešačkih” provera, saopštila je Uprava za agrarna plaćanja Ministarstarstva poljoprivrede.
B. K.
Izvor: agrofin.rs