Humanitarna akcija Crvenog krsta Srbije i kompanije LIDL – „Mala dela su velika stvar“

161

Nova Pazova, 29. novembar 2021. godine – Počinje humanitarna kampanja „Mala dela su velika stvar“, u okviru koje Lidl i Crveni krst Srbije pozivaju građane da u bilo kojoj Lidl prodavnici širom Srbije, u periodu od 29. novembra do 19. decembra, kupe i doniraju označene proizvode, koji će biti dostavljeni korisnicima pomoći iz ugroženih grupa.

Foto: pixabay.com

„Pozivamo potrošače da podrže ovu akciju i svojim malim gestom učine veliko delo. Mi ćemo, kao direktni doprinos kompanije, dodatno donirati sredstva za podršku Programu narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija i CSR kompanije Lidl Srbija.

U Srbiji trenutno ima oko pola miliona stanovnika koji nemaju niti jedan pristojan obrok dnevno, kao ni osnovne uslove potrebne za brigu o higijeni. Ovom kampanjom, kompanija Lidl Srbija želi da omogući svojim potrošačima da se na jednostavan način uključe u pomoć onima kojima je pomoć neophodna, kao i da im posebno u vreme praznovanja i darivanja, pokažu da nisu zaboravljeni.

„Zahvaljujemo se kompaniji „LIDL“ koja  je jedna od onih društveno odgovornih kompanija koja je dobro razumela potrebe Crvenog krsta Srbije i naših korisnika. Dobrota je jedino bogastvo koje se deljenjem uvećava, što je i moto akcije LIDLa i Crvenog krsta Srbije „Mala dela su velika stvar“. U vremenu kada siromaštvo pritiska veliki broj naših sugradjana, a  kada je epidemiološka situacija zabrinjavajuća, solidarnost, humanost, međusobno razumevanje i pomoć nam je najpotrebnija. Nadamo se da će primer kompanije „Lidl“ slediti i druge kompanije, preduzeća i pojedinci koji mogu na različite načine da pomognu socijalno ugoženim građanima u Republici Srbiji. Crveni krst Srbije će uvek biti spreman da se uključi u ovakve akcije“, istakao je predsednik Crvenog krsta Srbije, prof. dr Dragan Radovanović.

Svi zainteresovani građani voljni da budu deo ove velike humane akcije to mogu uraditi u više od 30 gradova širom Srbije i to donacijom namirnica i proizvoda za ličnu i kućnu higijenu, poput brašna, šećera, pirinča, testenine, konzervi voća i povrća, pasti za zube i sličnim proizvodima dugog roka trajanja.

kasa, odakle ih preuzima Crveni krst Srbije i partnerske organizacije, a koji se potom distrubiraju krajnjim korisnicima.

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 30 zemalja sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 56 prodavnice u 34 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. godinu.