Vučić je prethodno tokom vožnje primetio da se uopšte ne oseća u vozu da se ide velikom brzinom i da ljudi zaista mogu da uživaju, ne samo u vožnji, već i u prelepoj prirodi na putu do Novog Sada. Dodao je da putnici mogu da posete i Sremske Karlovce, koji je jedan od najlepših malih gradova u Srbiji. Pruga od Beograda do Novog Sada dužine 74,9 kilometara, koju su gradile kineske i ruske kompanije zajedno sa domaćim podizvođačima, deonica je buduće brze pruge od Beograda do Budimpešte. Vrednost radova na delu pruge od Beograda do Novog Sada je 935 miliona dolara. Brzi voz „Soko“ počeo je u nedelju redovan saobraćaj za putnike od Beograda do Novog Sada, a vozna karta u jednom pravcu koštaće u promotivnom periodu 300 dinara, dok će prevoz dece do sedam godina biti besplatan. Prugu su testirale merna kola nemačkih železnica i 21. januara dostignuta je brzina od 201,5 km na sat. Izgradnja brze pruge Beograda-Budimpešta najveći je i najznačajniji infrastrukturni projekat u ovom delu Evrope. U okviru izgradnje pruge za velike brzine između Novog Sada i Subotice, biće izgrađeno ukupno 56 objekata. Projektom je predviđena rekonstrukcija devet železničkih stanica (Novi Sad, Sajlovo, Kisač, Stepanovićevo, Zmajevo, Bačka Topola, Žednik, Naumovićevo i Subotica), kao i tri nove stanice sa staničnim kapacitetima (Rumenka, Vrbas i Lovćenac). Duž pruge od Beograda do Subotice biće izgrađeno ukupno više od 120 novih objekata (mostovi, galerije, podvožnjaci, nadvožnjaci, pothodnici i propusti) i biće rekonstruisane postojeće i izgrađene nove železničke stanice.