Ističemo parfem koji je bio među najprodavanijim u 2021.

140

Upotreba parfema iz godine u godinu raste. Potražnja diktira ponudu, pa upravo zbog toga i na tržištu se lansiraju nove mirisne note. Konkurentnost, širok asortiman drugih kozmetičkih proizvoda i kvalitet utiču na opstanak nekog od proizvoda na tržištu. Korišćenjem parfema može se izraziti senzibilitet osobe koja je nosi.

Paco Rabanne One Million na vrhu lestvice

Među najprodavanijim parfemima na svetskom tržištu dugi niz godina nalazi se Paco Rabanne One Million, a brend Paco Rabanne je patentirao ovu mirisnu notu. Drveni začinski, muški parfem predstavlja prepoznatljiv mirisni ton već dugi niz godina. U početku su ga koristili samo najprefinjeniji, a danas je praktično osvojio svet. Nije slučajno što je najprodavaniji, s obzirom da je izuzetno moćan, a kreiran je od aroma crvene narandže, nane, grejpfruta, ruže, cimeta, belog drveta. Mnogi smatraju da je patent Paco Rabanne izuzetno muževan, te stoga podstiče muškost i šarm. Prilikom odabira dobrog parfema za sebe ili evenutalno za poklon parfem Paco Rabanne One Million je odlična ideja.

Cena parfema

Za dobar parfem poželjno je izdvojiti veću sumu novca. Dakle, adekvatan miris se ne može kupiti jeftino. Uvek se uzima na proverenom mestu, u parfimeriji, modnim kućama ili registrovanim radnjama samo za takav brend. Cena ujedno diktira i kvalitet, a pojam o njoj je relativna stvar – što je nekome jeftino, drugome će biti skupo. Cena parfema Paco Rabanne One Million je nešto niža od ostalih, patentiranih parfema i kreće se od oko 7.000 dinara za bočicu od 50 ml. Upravo je ovaj iznos uslovio da se pomenuti miris nađe na samom vrhu po potražnji i prodaji u prethodnom periodu.

Kupovinom parfema za poklon prenećete osetljivost, prefinjenost i zadovoljstvo određenoj osobi. Njime ćete podstaći sva čula. Mirisi uslovljavaju osećaj samopouzdanja i samopoštovanja, pa prema tome treba birati one arome koje će na vas najbolje uticati. Širenje opojnog mirisa uticaće pozitivno i na vas, ali i na osobe u bliskom okruženju.

Kako odabrati dobar parfem

Parfem se pre svega bira po čulima. Čulom mirisa prenose se blagodeti te čarobne vode, koja inicira buđenje drugih čula. Ako bi se zanemarilo čulo mirisa, pri odabiru parfema poželjno bi bilo upoznati se sa proizvođačem parfema ili brendom. Nakon toga preporučljivo je čitanje sastojaka sa pakovanja. Naime, to je bitno da bi se eliminisali oni proizvodi koji u sebi mogu sadržati tragove alergenih ili pak kancerogenih sastojaka. Tek kada se uverite da je sastav adekvatan, cena prihvatljiva, a miris opijujući, možete izabrati željeni parfem.

Dizajn

Prilikom kupovine parfema dizajn pakovanja igra značajnu ulogu. Savršeno upakovani mirisi u male staklene bočice, neobičnih oblika mogu privući pažnju kupaca. Prema analizama svetskog tržišta, roba koja je dobro i zanimljivo upakovana brže nađe put do kupca. To je slučaj i sa parfemima, odnosno, vrlo često se patentiraju mini staklene piramide u koje se puni parfem, neobični oblici, kocke i sl. Izuzetno poznat parfem Paco Rabanne One Million godinama ne menja svoju ambalažu. Razlog za to je prepoznatljiv zlatni dizaj bočice sa raspršivačom, a prepoznatljivost određenog proizvoda neće usloviti česte promene.

Ako već niste, osetite arome ovog parfema, jer verujemo da će vam se dopasti.