Prema trenutnim podacima, zamenjeno je 160 od ukupno 500 vodomera.Radnici „Komunalca“ su na terenu, a direktor ovog preduzeća, Marko Pešić, poziva sve građane da se jave radi zamene vodomera, a sve sa ciljem uspostavljanja stabilnog i transparentnog procesa vodosnabdevanja:
„Hteo bih zaista da, ovom prilikom, pohvalim građane Lipara koji su se odazvali našoj akciji zamene vodomera. Do sada je zamenjen 161 vodomer u Liparu od nekih ukupno 500, a imamo još oko 60 na stanju čekanja. Naše ekipe rade svakodnevno i rade oko deset vodomera dnevno, tako da ćemo jako brzo ući u ritam zamene vodomera i zameniti sve. Ono što je jako bitno jeste to da mi kao „Komunalac“ i ljudi koji su potrošači imaju precizno očitavanje vode. Po komunalnoj odluci, 20 kubika je za vodomer koji ne može da se očita i koji nije ispravan i baždaren pet godina. Nakon što smo preuzeli posao vodosnabdevanja u Liparu, moramo da zamenimo sve vodomere jer znamo da ovde nisu ispravni i menjani u dužem vremenskom periodu, prema tome apelujem na građane, kako se ne bi desila situacija da dobiju veće račune nego što su potrošili, da zamene vodomere i da to bude, što se tiče i nas i njih, prikaz realne potrošnje. Ono što mi je drago i što građani mogu da vide, u odnosu na neke prethodne godine, jeste da nema problema ni sa vodosnabdevanjem ni sa kvarovima i da je konstantna proizvodnja vode, pa i u ovim danima kada su vrućine i kada je potrošnja povećana“.
Predsednica Saveta Mesne zajednice Lipar, Biljana Savić, izrazila je zadovoljstvo saradnjom Mesne zajednice i „Komunalca“. Takođe, istakla je da je veoma važno da odziv ide uzlaznom putanjom, jer zamena vodomera donosi sa sobom red u vodosnabdevanju:
„Što se tiče saradnje sa javnim komunalnim preduzećem „Komunalac“, u pitanju je uspešna saradnja. Na sve naše zahteve „Komunalac“ nam izlazi u susret i odazove se u najkraćem mogućem roku. Što se tiče dosadašnjeg odziva građana, zadovoljni smo i nadamo se da će odziv biti još veći, kako bi u najkraćem roku svi vodomeri u Liparu bili zamenjeni“.