Predsednik Skupštine opštine Kula, Velibor Milojičić, danas je, tim povodom, kod Silosa Bačka ugostio projektante, predstavnike infrastrukture Železnica Srbije, ovlašćene institucije i pomoćnicu ministra za železnički transport, Anitu Dimoski, sa kojom je porazgovarao o rešavanju problema koji se tiče pružnih prelaza i opstanka samih silosa koji imaju veliki značaj kako za selo, tako i za infrastrukturu železnica:
,,Nama na teritoriji Zapadnobačkog okruga, iz opština Kula i Vrbas, predstoji jedan istorijski projekat, a to je rekonstrukcija pruge. Kao i svaki veliki projekat, tako i ovaj ima mnogobrojne probleme. Ovde se radi o pružnim prelazima. Nalazimo se kod Silosa Bačka, AD ,,Bačke“ Sivac, gde gravitiraju četiri velika silosa i pružni prelaz mora da se sačuva. Ovde se smešta 50 hiljada vagona žitarica i veliki je značaj kako za selo, tako i za infrastrukturu železnica. Zahvalio bih se pomoćnici ministra Vesića, gospođi Aniti Dimoski, pomoćniku za železnice, i ministru građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goranu Vesiću što su uslušili naše zahteve i što su danas ovde sa nama, da sagledamo probleme i da u interesu pre svega građana i privrede nađemo rešenje kako bi privreda mogla funkcionisati. Mi u Sivcu imamo dva pružna prelaza, jedan u Crvenki i jedan u Kuli i nadamo se da ćemo na sastanku koji nam predstoji naći rešenja za sve te probleme“.
Pomoćnica ministra za železnički transport, Anita Dimoski, istakla je da im je cilj da omoguće kompanijama koje su do sada koristile železnički saobraćaj da ga koriste i dalje, pa će stoga dati sve od sebe da na ovom sastanku pronađu način kako to da urade:
,,U toku je drugi ciklus investicija vezanih za železnički saobraćaj, u smislu modernizacije, rekonstrukcije, izgradnje i dogradnje železničke mreže koja treba da čini jedan veliki sistem u Srbiji. Iz čitavog tog konteksta, pruga Sombor – Vrbas je izuzetno bitna zbog teretnog, ali svakako i putničkog saobraćaja koji omogućava povezivanje naseljenih mesta i razvoj ekonomije i privrede ovog regiona. Danas smo ovde iz razloga rešavanja problema i načina korišćenja železničke infrastrukture od strane privrednika. Sama železnica za sebe nije cilj, ona je korist i uspeh da ljudi, odnosno kompanije, mogu da prevoze železnicom. Cilj je da se teretni saobraćaj prebaci sa drumskog na železnički, a da bi to tako moglo da bude moramo da omogućimo privrednicima da koriste železnički saobraćaj. Danas smo u Sivcu, tu su projektanti, predstavnici infrastrukture Železnica Srbije i sve one ovlašćene institucije sa kojima na današnjem sastanku možemo da sagledamo na koji način i kako. Sigurno ćemo rešiti problem jer moramo da omogućimo kompanijama koje su ovde i koje su železnički saobraćaj koristile u prethodnom periodu da ga koriste i dalje“.